Bij Stichting BalansZorg Begeleiding
doen we ons uiterste best om je zo goed mogelijk te begeleiden en te
ondersteunen. Wanneer zich iets voordoet waar je niet tevreden over bent,
dan hopen we dat je dit met je begeleider bespreekt zodat jullie het samen
kunnen oplossen.
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke
ondersteuning hierbij, dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.
Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om
onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd,
dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in
behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk
is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat
de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt advies over hoe u om kunt gaan met een
situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met
Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het
klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail
sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke
klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.
Het doel blijft het oplossen van onvrede
en klachten
Heeft u suggesties?
Wat gaat er goed? Wat gaat er niet goed? Laat het ons weten en vul het contactformulier in.